De ce nu te destinzi?

Relaxeaza-te si lasa-Ma pe Mine sa tin fraiele, deoarece cu cat viata ta este mai plina de tensiuni si eforturi, cu atat mai putine lucruri vei reusi sa realizezi.

De ce nu te lasi sa aluneci in natura, sa curgi impreuna cu curentul si sa indeplinesti ce ai de indeplinit intr-o maniera cu totul simpla, naturala, fericita?

De ce nu te bucuri de viata in loc sa treci prin ea cu incapatanata

destinderedeterminare, fortandu-te sa faci una si alta fara bucurie si iubire?

Viata este minunata cand esti in armonie cu ea si incetezi sa opui

rezistenta in fata oricarui eveniment.

De ce nu faci din ziua aceasta una speciala si nu vezi partea cea mai buna a lucrurilor?

Multumeste pentru tot, apreciaza fiecare lucru in modul potrivit.

BUCURA-TE DE VIATA!

Incepe prin a observa frumusetile din natura care te inconjoara si vei vedea ca un eveniment magic duce la altul, pana ce INTREAGA TA VIATA VA FI FACUTA DIN MINUNI SI BUCURII!

cropped-blue-star.png

Au fost ani intregi, peste 5 la numar in care cautam avida informatii despre Dumnezeu, om, creatie, constiinta, capacitatea noastra de a ne crea viata, menirea mea pe aceasta frumoasa planeta, descopeream diverse dar nu aplicam mare lucru si uite asa viata mea era agitata, super incarcata de informatii dar si de semne de intrebare. Pana intr-o zi, cand am cerut pur si simplu un semn, un mesaj! Si, in data de 15 ianuarie 2016, cand am deschis calculatorul, exact pe mijlocul paginii mi-a aparut textul de mai sus care mi s-a potrivit nemaipomenit de bine. ERA EXACT CE IMI TREBUIA IN ACEL MOMENT!

Sa ne fie de folos!

Vera

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

